Φόρτωση ιστορικού ιστότοπου

Φόρτωση ιστορικού ιστότοπου

Λοιπόν, λυπάμαι γι 'αυτό. Το πρόβλημα της διαλείπουσας φόρτωσης σελίδων τις τελευταίες ημέρες έχει λυθεί τώρα (για πραγματική αυτή τη φορά) ;-). Ζητώ συγγνώμη για να μην αποκτήσω περισσότερα νέα άρθρα την τελευταία μέρα ή δύο, δουλεύω σε αυτό το πολύ σταθερά και δεν είχα την ευκαιρία να βάλω τα νέα εκτός από την σύντομη ανάπαυλα στο μεταξύ όταν φάνηκε το πρόβλημα να φύγει και πότε ξεκίνησε πάλι. Τα πάντα είναι πίσω στο φυσιολογικό και νέα πράγματα θα είναι στο δρόμο αύριο (Πέμπτη-15η).

Για όσους ενδιαφέρονται για το τι πάει στραβά και πώς ήταν διορθωμένο: το σφάλμα επηρέαζε μόνο τα φορτία της σελίδας στις ίδιες τις θέσεις, όπου μερικές φορές θα φόρεσε μόνο τη σελίδα στη μέση ή καθόλου, αλλά άλλες φορές φορτώνουν καλά. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι το πρόβλημα αυτό επηρεάζει πολλούς από τους ιστοτόπους μου, αλλά όχι όλους, σε δύο διαφορετικούς διακομιστές. Η πρώτη μου κλίση (επειδή δεν είχα αλλάξει τίποτα με κωδικό, οι διακομιστές μου δεν είχαν εμφανή ζητήματα, ούτε το δίκτυο στο οποίο βρισκόταν · επίσης, ήταν μόνο στις σελίδες αλληλογραφίας και όχι σε άλλες · και ήταν ένα τέτοιο διαδεδομένο πρόβλημα) ήταν ότι ήταν μια εξωτερική δέσμη ενεργειών, όπως κάποια διαφήμιση ή κάποια άλλη δέσμη ενεργειών που υπάρχει μόνο στις σελίδες μετά τη δημοσίευση και θα ήταν κοινή σε όλους τους ιστότοπους, επειδή χρησιμοποιώ τις ίδιες εταιρείες διαφημίσεων σε όλους τους, και πολλοί παρόμοια τέτοια scripts. Εάν μια διαφήμιση ήταν το πρόβλημα, αυτό θα επιβάρυνε μόνο μερικές φορές, πράγμα που θα μπορούσε να εξηγήσει το διαλείπον.

Έτσι, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αφαιρέσω όλα τα εξωτερικά σενάρια (ή έτσι σκέφτηκα). Αυτό δεν το έκανα, επομένως πέρασα αρκετές ώρες για να διερευνήσω πιθανά προβλήματα δικτύου, πιθανά προβλήματα στο IIS (διακομιστή ιστού), προβλήματα MySQL (βάση δεδομένων), συμπεριλαμβανομένης της κοπής σε όλα τα πολλά κορμούς κτλ. Δεν ήξερα τίποτα. Δοκίμασα ακόμη και τη μεταφορά του Today I Found Out σε έναν άλλο κεντρικό υπολογιστή αντί για τους δικούς μου διακομιστές, κάτι που μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι είχε ως αποτέλεσμα να βρεθεί ο ιστότοπος πολύ σύντομα χθες. Τίποτα δεν δούλεψε.

Έτσι, ενώ αυτός είναι ο τομέας της εμπειρογνωμοσύνης μου, σε αυτό το σημείο ήμουν πραγματικά stumped και σκέφτεστε να φέρει εξωτερική βοήθεια. Εντούτοις, μετά από ένα διάλειμμα, επέστρεψα και συνειδητοποίησα ότι υπήρχε ένα αρχείο καταγραφής που είχα ξεχάσει να ελέγξω, λόγω του πολύ μεγάλου μεγέθους του (2,5 GB) και έπρεπε να το κοσκινίσω μετά την εξέταση των άλλων κορμών, αλλά είχα ξεχάσει . Μετά από το άνοιγμα, το πρόβλημα παρουσιάστηκε εκπληκτικά γρήγορα (σχεδόν αμέσως, στην πραγματικότητα), παράδειγμα του προβλήματος: [15-Dec-2011 06:20:37] PHP Σφάλμα Fatal: Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντικείμενο τύπου stdClass ως array σε C: Ιστοσελίδες TodayIFoundOut wp-content plugins digg-digg include dd-class.php στη γραμμή 1205

Τι σημαίνει αυτό; Μη τεχνικά, σημαίνει ότι η πρώτη μου εικασία για το τι ήταν λάθος την άλλη μέρα ήταν απολύτως σωστή. Γιατί δεν κατάργησα αυτό το στοιχείο (το πρόσθετο digg-digg) όταν αφαιρέσα όλα τα άλλα scripts που είχαν πρόσβαση στον εξωτερικό κώδικα ότι η Today I Found Out δεν χρησιμοποιεί πια το plugin και δεν έχει από την ενημέρωση στην εμφάνιση του σήμερα βρήκα Out πριν από περίπου ένα μήνα, οπότε είχα ξεχάσει αυτό. Αλλά, χωρίς να το γνωρίζω, το plugin ήταν ακόμα ενεργό, παρόλο που δεν το έδειχνε. Απενεργοποίησα πλήρως το plugin και το voila, σταθερό. Λοιπόν, λόγω της δικής μου ξεχνιμότητας, ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να λυθεί σε λίγα λεπτά, είναι η πρώτη μου εικασία για το τι ήταν λάθος, πήρε μερικές μέρες. Είναι πάντα κάτι. 🙂

Αυτό εξακολουθεί να μην κτυπά το προσωπικό αρχείο μου όμως. Κάποτε γράφω το λογισμικό προγράμματος οδήγησης συσκευής για μια προσαρμοσμένη συσκευή στο πρόγραμμα του μεταπτυχιακού μου στον τομέα της πληροφορικής και είχα ένα απλό τυπογραφικό λάθος που μου κόστισε περίπου 100 ώρες, στο οποίο έμεινα κυριολεκτικά όλη η ώρα στο εργαστήριο, λαμβάνοντας διαλείμματα μόνο για να αρπάγω τα τρόφιμα και τη χρήση το μπάνιο (κοιμήθηκα στο εργαστήριο εδώ μερικές ώρες και δυο ώρες εκεί όσο μπορώ). Το μόνο που είχα λύσει ήταν το ένα περίπου μία ώρα πριν από την αποστολή του έργου (μετά από να εργαστεί σε αυτό τρεις εβδομάδες συνολικά, περίπου πέντε ή έξι ημέρες από το οποίο ήταν ο καθορισμός του σφάλματος). Ο καθηγητής μου και όλοι όσοι το έβλεπα δεν μπορούσαν να βρουν τίποτα κακό με τον κώδικα του προγράμματος οδήγησης της συσκευής, αλλά πάντοτε πάγωσαν το λειτουργικό σύστημα αμέσως μόλις το φόρτωσαν, δίνοντας καμία ένδειξη για το γιατί. Περίπου μια ώρα πριν από την ανάθεση, ο φίλος μου είχε κοίταξε τον κώδικα μου για 15 δευτερόλεπτα και είπε: "Ω, έχετε idh αντί ibh εκεί" (αυτές ήταν δύο μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν στο πρόγραμμα). Θα σας χαιρετίσω τις τεχνικές λεπτομέρειες γιατί αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει το πάγωμα ολόκληρου του λειτουργικού συστήματος σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου του κωδικού μου, αλλά περιττό να πω ότι εξακολουθεί να κατέχει το ρεκόρ για μένα «ηλίθιο λάθος που μου κόστισε πολλές ώρες άσκοπης προσπάθεια". Ευτυχώς, σε αυτή την περίπτωση, επειδή είχα περάσει όλη μου την γραμμή κώδικα με γραμμή εκατοντάδες φορές (αν και ποτέ δεν παρατήρησα το τυπογραφικό λάθος), μόλις το σφάλμα ήταν σταθερό, όλα άλλα λειτουργούσαν τέλεια, κάτι που συνήθως δεν συμβαίνει δεδομένης της ποσότητας των μη δοκιμασμένων ο κώδικας υπήρχε και ιδιαίτερα στον κώδικα τόσο περίπλοκο όσο ο συγκεκριμένος οδηγός ήταν. Αλλά, τελικά, λειτούργησε.

Σε κάθε περίπτωση, συγνώμη για την ταλαιπωρία και την έλλειψη νέου περιεχομένου σήμερα. Τα νέα πράγματα θα είναι αύριο κάποια στιγμή.

Αφήστε Το Σχόλιό Σας

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

Επιλογή Συντάκτη

Κατηγορία